Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spelletje

  • Gladys

    Hallo daar ik heb een vraagje mijn nichtje van 7 jaar heeft pas geleden zo'n koffertje gekregen met winx spelletje er in..

    Nu heb ik de beschrijving gelezen hoe het spel in ze werk gaat maar ik vind dat het te onduidelijk is voor kleine kinderen want ik snap het spel niet eens

    Is er mischien een beschrijving ergens voor of iemand wie mij kan helpen

    alvast bedankt

    Gladys Lassing

  • wendy verbeek

    Nou Gladys, ik heb precies hetzelfde probleem.

    We zitten met vijf volwassenen uit te zoeken hoe het spel moet.

    Nou nee dus, veelste moeilijk!!!

    Mijn dochter van bijna 8 is helemaal verdrietig.

    Ik zou ook graag een betere uitleg krijgen.

    Wendy Verbeek

  • Gladys

    Ik snap niet waarom ze dat spelletje zo moeilijk maken, ik kwam niet verder dan de eerste paar stappen, en toen kwamen we er ook niet meer uit.. zelf me broer wie spelletjes gek is snapte er niets van..

  • Sandy

    vanaf nu is er een oplossing. Ik heb ook winxclub collectible game cards spel gekocht en ik snapte er ook niks van. ga eens www.ude.com daar kun je het spel beter leren,dan moet je bovenaan op een winxplaatje klikken(dat beweegt),en dan op: het spel leren (in het engels)er zijn ook andere talen en daar moet je het stapje voor stapje doen.Dat heb ik ook gedaan en ik snap het nu heeeeeeeeeeelemaal.

    Groetjes :)

  • Sandy

    ik wil je wel helpen Gladys. lees mijn vorige e-mail maar